Alla inlägg under september 2009

Av anette dristig - 16 september 2009 15:09

         ännu en ny dag........

*gu va fint höst väder gott med tanke på den på sommaren..

pållarna har gått på ett kanon bete tio h vid havet kan de bättre bli????

men nu får dom sättas ingång ordentligt inför höstens alla träningar som e roligt

har två fd travare men dom kan allt dom med Flört

är ingen tävlings människa så de passar utmärkt för mig. kul o bara träna.

de e väl så antingen gillar man dom lr inte.... o mina systrar har osså en var.

kommer med en tjej ida som ev ska bli min nya med ryttare om de funkar hade vart kanon lite svårt o hinna allt!!!! man har ju en familj osså??? fniss tja men tösen 11 år har ju en egen häst.

gubben har åkeri med 7 lastbilar rullande o kör själv så han ser man inte mkt avOskyldig

återkommer senare me lite bilder mm från dagen


Av anette dristig - 14 september 2009 12:50

ja nu e hösten här.... ingen direkt kanon sommar men hoppas på en bättre höstFlört

*mkt träning med hästarna står på schemat härligt. centredad ridning o klassik dressyr för tränare o lite hoppning för att hästarna tycker de är kul Tungan ute ev en med ryttare till min pålla lite svårt o hinna allt när man jobbar mkt...

 till min dotters häst har ja underbara jennie till hjälp nepps nu bäre de av till jobbet kram

Av anette dristig - 14 september 2009 12:50

ja nu e hösten här.... ingen direkt kanon sommar men hoppas på en bättre höstFlört

*mkt träning med hästarna står på schemat härligt. centredad ridning o klassik dressyr för tränare o lite hoppning för att hästarna tycker de är kul Tungan ute ev en med ryttare till min pålla lite svårt o hinna allt när man jobbar mkt...

 till min dotters häst har ja underbara jennie till hjälp nepps nu bäre de av till jobbet kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards