Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

mån =)

Av anette dristig - 17 maj 2010 18:15

* uppe me tuppen lr före kanske ????

 började dagen me kaffe sååå klart   

som min underbara älskling hade fixat........

sen bar de av till hans jobb en liten bit bort hihi men "nya nettan" går ju såååååå bra   min vän J va så gullig o åkt me.... så vi gorde en visit hos A på näl sjukhus på vägen tb mkt piggare såå skönt   

*sen hem en stund innan de bar av till hästarna så klart =)

**då min underbara svärfar lev. en ny bal kanon hästarna sååå nöjda.... fick letat upp fabians grimma i hagen -han tyckte nog att ska inte min tjej ha på sig sin ska inte ja   

        nöjda glada hästar.......... visst gott om bete men vill att de ska växa till sig mer innan man släpper dom på detta   ne umgås me min dotter färga  lite hår o fixa lite sen lite mys i kväll mkt jobb på schemat i veckan gött!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette dristig - 12 december 2011 21:38

ojoj detta va inte igår man va här  mkt har hänt både positivt mkt men osså tråkiga saker så som de är i livet............ livet rullar på.... har många funderingar ibland ja e nog en person som tänker mkt åt olika håll   vilket är både för o n...

Av anette dristig - 3 augusti 2010 12:37

vilken tur man har i livet ibland    **underbara vänner o familj som  stöttar en i både vått o torrt........ att man finns för varandra i både glädje o sorg att de inte måste vara blods band som påstås e tjockare en vatten??!!!  att vänskap ...

Av anette dristig - 2 augusti 2010 22:46

*japps nu var de ett tag sen man kladdade ner ngt på denna sida hihi *men allt flyter på som vanligt lr nästan i varje fall    **jobbar, umgås me underbara vänner, o min älskling m familj    ** min pålla trivs så bra me sina häst kompisar dom s...

Av anette dristig - 23 juni 2010 06:06


 jaha då har man legat sjuk en hel helg   **helgen skulle varit jobb o utgång me goa vänner   men i stället fick de bli soffan o sängen me feber, förkyld o ont i varenda led o muskel fy fy............ men som tur i oturen va man ensam hemma så in...

Av anette dristig - 14 juni 2010 19:23

** hehe nya projekt på g....   **är typ "gräs änka" i ca 2 veckor aj aj stackars min kära sambo som e på jobb... en bit hemifrån som tur e osså...   har lite ideer som ja vill genom föra på bästa sätt o inte bli för dyrt heller........ **hmm ha...

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards