Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

hej hej

Av anette dristig - 28 maj 2010 08:01

japps lite mkt annat har de varit ett tag så.........  

Blogga har inte direkt varit på schemat......

Livet rullar på som vanligt =) förutom att min stackars bonus dotter ligger på näl igen stackarn   inge roligt......

*Min egen dotter har legat magsjuk... stackars liten... hoppas en annan klarar sig bara...

Var i kungälv helgen som va massa bilar va de o snacka om att man blev sugen på en bil själv hihi vet precis va vi vill ha hehe o så ska de bli     snart kanske vem vet....

Många födelse dagar fram över osså mormor, pappa, mamma, bror   Men ja osså hihi fyller en ärbar ålder som 35... vart tog alla åren vägen??tja vem vet... Nu är hingstarna kastrerade gott... man vet ju inte me en 2 åring o brunstiga ston som passerar        hur mkt stänge o ström som behövs sen ska en av dom säljas osså   funderar själv på hur ja vill göra me min underbara pålla söker just nu stall plats närmare hemma... alt. 2 är att kanske låna ut henne på foder till ngn seriös... alt3 sälja men vet inte än dyker rätt person upp så kanske har tyvärr lite krav inga orimliga i mina ögon men vintern har varit lång.... på många sätt man kanske hittar gnistan igen    ridningen är ju kanon för min nack skada som tyvärr blivit sämre efter krock 2..... träna, träna, träna.....

   då e ju min pärla de bästa =) om ja snart ska väcka lillan o åka o köpa presenter till nära o kära kanske kan hitta ngr nya skor till min gull unge osså....

kram på er alla var rädda om er    älskar min underbara sambo   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette dristig - 12 december 2011 21:38

ojoj detta va inte igår man va här  mkt har hänt både positivt mkt men osså tråkiga saker så som de är i livet............ livet rullar på.... har många funderingar ibland ja e nog en person som tänker mkt åt olika håll   vilket är både för o n...

Av anette dristig - 3 augusti 2010 12:37

vilken tur man har i livet ibland    **underbara vänner o familj som  stöttar en i både vått o torrt........ att man finns för varandra i både glädje o sorg att de inte måste vara blods band som påstås e tjockare en vatten??!!!  att vänskap ...

Av anette dristig - 2 augusti 2010 22:46

*japps nu var de ett tag sen man kladdade ner ngt på denna sida hihi *men allt flyter på som vanligt lr nästan i varje fall    **jobbar, umgås me underbara vänner, o min älskling m familj    ** min pålla trivs så bra me sina häst kompisar dom s...

Av anette dristig - 23 juni 2010 06:06


 jaha då har man legat sjuk en hel helg   **helgen skulle varit jobb o utgång me goa vänner   men i stället fick de bli soffan o sängen me feber, förkyld o ont i varenda led o muskel fy fy............ men som tur i oturen va man ensam hemma så in...

Av anette dristig - 14 juni 2010 19:23

** hehe nya projekt på g....   **är typ "gräs änka" i ca 2 veckor aj aj stackars min kära sambo som e på jobb... en bit hemifrån som tur e osså...   har lite ideer som ja vill genom föra på bästa sätt o inte bli för dyrt heller........ **hmm ha...

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards