Alla inlägg under augusti 2010

Av anette dristig - 3 augusti 2010 12:37

vilken tur man har i livet ibland   

**underbara vänner o familj som  stöttar en i både vått o torrt........

att man finns för varandra i både glädje o sorg

att de inte måste vara blods band som påstås e tjockare en vatten??!!!

 att vänskap o kärlek kan vara starkare än så?!  

är så tacksam att ni MINA underbara vänner e en del av mitt liv!!!

tack till er!!!( ingen nämnd ingen glömd ) *fniss*

tänk vad så lite kan göra så mkt... ett samtal, en fika mm

otroligt igentligen vad vänskap kan innebära man pratar knappt me vandra på ett tag en fika o de va som igår ?!

japps man får vara mer rädda om vandra man vet inte hur morgon dagen ser ut   förhoppnings vis bara åt de bättre för alla!!! kram kram på er alla o va rädda om varandra   

Av anette dristig - 2 augusti 2010 22:46

*japps nu var de ett tag sen man kladdade ner ngt på denna sida hihi

*men allt flyter på som vanligt lr nästan i varje fall   

**jobbar, umgås me underbara vänner, o min älskling m familj   

** min pålla trivs så bra me sina häst kompisar dom små bus fröna o gentlemannen fabian som min dotter bara älskar   

får toppen hjälp me hästarna av mina bonus barn =)

o min underbara vän så klart!!!

tja man har de för bra ibland hihi kram på er alla vänner !!!!!!!!!!

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards