Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

upps

Av anette dristig - 2 augusti 2010 22:46

*japps nu var de ett tag sen man kladdade ner ngt på denna sida hihi

*men allt flyter på som vanligt lr nästan i varje fall   

**jobbar, umgås me underbara vänner, o min älskling m familj   

** min pålla trivs så bra me sina häst kompisar dom små bus fröna o gentlemannen fabian som min dotter bara älskar   

får toppen hjälp me hästarna av mina bonus barn =)

o min underbara vän så klart!!!

tja man har de för bra ibland hihi kram på er alla vänner !!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette dristig - 12 december 2011 21:38

ojoj detta va inte igår man va här  mkt har hänt både positivt mkt men osså tråkiga saker så som de är i livet............ livet rullar på.... har många funderingar ibland ja e nog en person som tänker mkt åt olika håll   vilket är både för o n...

Av anette dristig - 3 augusti 2010 12:37

vilken tur man har i livet ibland    **underbara vänner o familj som  stöttar en i både vått o torrt........ att man finns för varandra i både glädje o sorg att de inte måste vara blods band som påstås e tjockare en vatten??!!!  att vänskap ...

Av anette dristig - 23 juni 2010 06:06


 jaha då har man legat sjuk en hel helg   **helgen skulle varit jobb o utgång me goa vänner   men i stället fick de bli soffan o sängen me feber, förkyld o ont i varenda led o muskel fy fy............ men som tur i oturen va man ensam hemma så in...

Av anette dristig - 14 juni 2010 19:23

** hehe nya projekt på g....   **är typ "gräs änka" i ca 2 veckor aj aj stackars min kära sambo som e på jobb... en bit hemifrån som tur e osså...   har lite ideer som ja vill genom föra på bästa sätt o inte bli för dyrt heller........ **hmm ha...

Av anette dristig - 13 juni 2010 22:25

HIHI RIKTIGT NÖJD ME MIG SJÄLV........ **ida har ja fixat massor hemma   hela huset e städat både uppe o nere ......... tvättat ett x antal maskiner tvätt    ** bjöd hit två underbara vänner på middag me "mina" terrorister o då dök en annan under...

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards