Alla inlägg under december 2011

Av anette dristig - 12 december 2011 21:38

ojoj detta va inte igår man va här 

mkt har hänt både positivt mkt men osså tråkiga saker så som de är i livet............

livet rullar på.... har många funderingar ibland ja e nog en person som tänker mkt åt olika håll  

vilket är både för o nack delar så ja tänkte att ja delar med mig lite på mina funderingar i mellan åt..  

osså bra att skriva av sig en rad lr två ibland  

min pålla har äntligen flyttat till henån  vilket e passande när man bor där.

tar max 5 min till stallet i stället för ca 30 min. va kanon där hon stod förut men för långt att åka...

o nära till paddock o manege osså!!!

o hon e me föl !!!!!!!! gu de e så spännande  nu kan man börja känna "bebben" i magen osså =)

hon trivs kanon i de sto ra luftiga stallet o goa häst vänner o min stall kompis är kanon vi hjälps verkligen

åt me allt!!!

nu åter till lilla mig denna lilla häxa som ja e men en god sådan tror mkt på karma de man ger får man tillbaka på ett lr annat sätt  fast ibland kan de vara svårt att tänka så när ngn sårar en lr gör en ledsen men på

ngt sätt  såe blir de bra ändåe    de som inte dödar de härdar!!!

turen har jue ja me sååå underbara vänner runt mig ne detta får bli allt för denna dagen  ha de gott alla o var rädda om er man vet inte hur morgon dagen ser ut  

    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards