Alla inlägg under maj 2010

Av anette dristig - 28 maj 2010 08:01

japps lite mkt annat har de varit ett tag så.........  

Blogga har inte direkt varit på schemat......

Livet rullar på som vanligt =) förutom att min stackars bonus dotter ligger på näl igen stackarn   inge roligt......

*Min egen dotter har legat magsjuk... stackars liten... hoppas en annan klarar sig bara...

Var i kungälv helgen som va massa bilar va de o snacka om att man blev sugen på en bil själv hihi vet precis va vi vill ha hehe o så ska de bli     snart kanske vem vet....

Många födelse dagar fram över osså mormor, pappa, mamma, bror   Men ja osså hihi fyller en ärbar ålder som 35... vart tog alla åren vägen??tja vem vet... Nu är hingstarna kastrerade gott... man vet ju inte me en 2 åring o brunstiga ston som passerar        hur mkt stänge o ström som behövs sen ska en av dom säljas osså   funderar själv på hur ja vill göra me min underbara pålla söker just nu stall plats närmare hemma... alt. 2 är att kanske låna ut henne på foder till ngn seriös... alt3 sälja men vet inte än dyker rätt person upp så kanske har tyvärr lite krav inga orimliga i mina ögon men vintern har varit lång.... på många sätt man kanske hittar gnistan igen    ridningen är ju kanon för min nack skada som tyvärr blivit sämre efter krock 2..... träna, träna, träna.....

   då e ju min pärla de bästa =) om ja snart ska väcka lillan o åka o köpa presenter till nära o kära kanske kan hitta ngr nya skor till min gull unge osså....

kram på er alla var rädda om er    älskar min underbara sambo   

Av anette dristig - 17 maj 2010 18:15

* uppe me tuppen lr före kanske ????

 började dagen me kaffe sååå klart   

som min underbara älskling hade fixat........

sen bar de av till hans jobb en liten bit bort hihi men "nya nettan" går ju såååååå bra   min vän J va så gullig o åkt me.... så vi gorde en visit hos A på näl sjukhus på vägen tb mkt piggare såå skönt   

*sen hem en stund innan de bar av till hästarna så klart =)

**då min underbara svärfar lev. en ny bal kanon hästarna sååå nöjda.... fick letat upp fabians grimma i hagen -han tyckte nog att ska inte min tjej ha på sig sin ska inte ja   

        nöjda glada hästar.......... visst gott om bete men vill att de ska växa till sig mer innan man släpper dom på detta   ne umgås me min dotter färga  lite hår o fixa lite sen lite mys i kväll mkt jobb på schemat i veckan gött!!!!!!!!!!

Av anette dristig - 17 maj 2010 18:03

* japps ännu en helg gått..............

*röd dag tors alla hemma o lediga   min älskling fixade me min bil   

*fre blev ett besök på carema me min bonus dotter A 

de blev vidare till näl sjukhus me A,M o chaffis D

kraftig blind tarms inflamation o mkt inflamerat i resten av magen stackarn   så många tim sjuk hus blev de men va gör man inte för barnen   sen hem sova ngr tim o tb igen. så lilla syster  L fick följa me osså så klart men efter operation mm så på bättrings väg tur att de finns den sjuk vård de gör ida........

mkt mys hela helgen så klart me god mat o goda vänners sällskap

kram kram

Av anette dristig - 14 maj 2010 07:54

Lite trött de blir man faktiskt ibland tror lr ej men är inte trött, trött utan orkeslös pga min whipplers skada som inte blev bättre sen  krock nr 2 men allt går me lite värk tabletter  o dunder salvan ja fick av mamma från tailand..........

så vill man ju osså göra så mkt som bara går på en da osså...

jobba, städa, rida min underbara pålla    ta hand om min underbara familj =) måste bara berömma min dotter som e så duktig o hjälpsam inget problem me ngt me den tösen inte hihi "bara" 12 år men hjälper till me allt!!!! o så duktig osså   

nu har lilla bille bus flyttat till ett toppen hem känns så bra    så nu fick min pålla en ny vän Fabian hihi snacka om att gå i brunst hihi   o stackarn han som bara tycker hon e jobbig då........... ja vi "kvinnor" e inte alltid så lätta att dras me. hoppas snart min ider går igenom återkommer om detta 

KRAM PÅ ER ALLA  

Av anette dristig - 8 maj 2010 15:28

JAPPS tur man har en bil kunning sambo o snälla vänner =)

*fick åkt i väg o kollat på pärlan ida   nu blir de en gammal "nettan" till på gårds plan en bil man inte behöver vara "jätte" rädd om hihi kanon när man har både hästar o hundar   

Men ett jätte tack till M för att ja fått låna din bil   

guld värt o den kommer vara mer städad än när ja låna den hihi

 

** Lämnade av mina bonus barn hos hästarna så dom fick en rid tur såå härligt.

nu bär de av o hämta bil o sen jobba.............kram

Av anette dristig - 6 maj 2010 21:35

* NU VAR DENNA DAG ÖVER........

 

** jobbat klart =) me underbara kollegor o mkt fina besök på jobbet ida   

** min älskling har kommit hem hihi usch att man kan vara som ny kär efter 7 månader e gott   

kanske beror på att han är i väg o jobbar o ja jobbar osså så man inte går på varandra hela tiden ??!!

**Har fixat present till svärfar som fyller på mån  o buss kort till min bonus dotter...........

**fick ringt M på en rökpaus utanför hon hade ju polisen bakom sig hihi o de hade hon inte märkt   i helgen blir de kanske en ny bil till mig   EN RIKTIG bil hihi tur man har snälla päron som lånar ut pengar hihi får se när ja får tillbaka min pärla från verkstaden osså =) kram på er alla

Av anette dristig - 6 maj 2010 13:06

ÄNTLIGEN TORS IGEN ........... då kommer min underbara älskling hem      

* snart bär de av till jobbet underbart verkligen gillar mitt jobb o kollegor lite en ullareds "morgan" gillar men vet inte varför hihi

* min pålla fick på sig sin tapp sko igår    gott har en så kanon hovis kommer alltid på utsatt tid o dag nästan så han e tidig ibland hihi  nu går "mina" hästar hos M- granne till stallet o de funkar bra.... märker bara att Cherry saknar sin bästis Fanny   o de e inte konstigt dom har gått ihop i typ 6 år men dom ser varandra   o de e ju så att min pålla ska närmare mig funkar inte me 1.7 mil en väg... har väl en fundering på en bra lösning men får se vad den personen tycker bara o hoppas o HOPPET e ju de sista som dör,,,,   nepps iväg o jobba.... färdiga mat tallrikar står i kylen för famijen osså hihi   nepps kaffe   o sen iväg   ha de bra alla kram kram

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards