Alla inlägg den 7 februari 2010

Av anette dristig - 7 februari 2010 18:54

härligt jobbat   

men e de inte såååååååå typiskt att de kommer massa kunder när min kollega gått hem??? live spel dessutom ;)

så ja fick snällt ringa in min andra kollega lite tidigare än vad som tänkt......... men då blir de själv klart mkt lugnare   

men våra stammisar intygade att det varit mkt!!!!!

skönt de   

fick hämta min ena "bonus"dotter på vägen hem   

sen när ja kom hem hade vi besök av L o K mkt trevligt 

min underbara älskling gorde sååå god middag osså  

sen kom mitt andra "bonus" barn hem härligt    

så ringde de osså en spekulant på billie som verkade jätte bra så man kan ju hoppas =)

nu väntar ja in min älskling som e på g hem efter varit chaffis åt L&k så dom kommer hem  e ledig imorn så då ska ja invänta bumbi o min dotter o fråga sys osså   så kan vi rida lite förmodligen paddocken, me tanke på hur halt de är vill ha vår nuuuuuuuu  

men men de kommer väl de osså

gick över hagen igår o spände upp tråd mm aj aj va mkt snö de va när man har så korta ben som ja....... snö upp till låren =( phu ingen kondis heller  borde nog träna upp denna osså *fniss* ska nog låna T's  vovve på promenad imorn på f-m stackarn har ju ramlat o skadat armen o ont i nacken osså o han blir glad av en promenad... o så kan man dricka kaffe osså inte fel de heller   är ju totalt kaffe beroende på köpet=) men de är verkligen livets dryck för mig ja o en hel dag utan kaffe??!!  hua de skulle ja inte vilja veta......... nepps nu ska ja umgås me min underbara familj   

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards