Alla inlägg den 28 april 2010

Av anette dristig - 28 april 2010 23:36

  ojoj vad dagarna går...........

*visade argus i fre gick kanon vilken pålle e gott sugen på att köpa honom men har knappt tid mm till min pärla tyvärr

 så nepps ingen mer,,,,,,,,,,,

* ida visade ja billie igen till en vuxen kändes bättre än ngr unga tjejer so  narturligt vis kan vara toppen men me tanke på att hon inte har så mkt muskler o kondis så krävs lite kunskap om att bygga henne rätt utan att de blir skador  

*M- ställde in transporten i hagen o vipps va de två söta små rumpor på    hihi  väntar på besked ang min pärla ja tänkt låna ut på foder till min med ryttare     

kommer bli sååååååå bra =) hon mår inte bra av att bara gå i en hage o skrota** ja visst ida har hon fått röra på sig en liten stund då min underbara dotter red både henne o billie... visade b

o såå mkt beröm hon fick.. för sin sits o händer OJOJ vad stolt mamma man blir dåe   en natur begåvning synd bara att rädslan tar över ibland o sånt känner ju våra djur.....  men när hon e mogen blir de en ny pålle till henne =)

pratade me nalles nya äg. o allt går toppen men saknaden e stor   man kanske inte gorde rätt val men men gort o gort tyvärr........man kanske borde tänka många gånger innan man gör sina val här i livet??? både på gott ont

nepps dags o sova   lite städ mm o fixa innan jobb imorn

TACK MINA UNDERBARA VÄNNER  för allt ingen nämnd ingen glömd  ÄLSKAR ER    imorn kommer min älskling hem hihi kram kram

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards