Alla inlägg under juni 2010

Av anette dristig - 23 juni 2010 06:06

 jaha då har man legat sjuk en hel helg  

**helgen skulle varit jobb o utgång me goa vänner   men i stället fick de bli soffan o sängen me feber, förkyld o ont i varenda led o muskel fy fy............

men som tur i oturen va man ensam hemma så ingen behövde höra mitt gnäll   **vovvarna hos "gammel" husse, dottern hos sin pappa, gubben på jobb, bonus barn hos sin mamma ;)

TUR ATT DE FINNS  underbara VÄNNER som ställer upp så utan mat blev ja inte hihi sööta sååå

** men snart på benen igen** hade gärna varit sjuk bara ja haft tid... **  

** höll upp i från att röka i 4 dagar  men man "måste" ju prova om man vill röka igen smakade inte gott usch usch   men så börja man ju igen ändå   kaffet smakade blää men de skulle man ha ändå  **

tänkte ju ska ju jobba =) hihi alla ursäkter e bra utan dom dåliga..............

lätt att ramla tb på "gamla" vanor tur att de inte gäller allt........... utan att man kan ändra sig på vissa bitar kanske bli klokare me åren ??   japps de får vi hoppas........

** har lite planer.... ** ska sätta igång mer me ridningen för både min pålla o fabian hihi Amanda älskar verkligen honom    hihi underbart så  tack M för att vi får låna=)nu blir de rida, jobba, fika,   umgås me min UNDERBARA  familj o vänner på schemat framöver ..............större del som vanligt** väcka min underbara älskling me lite morgon kaffe ??   ja e uppe först hihi är inte såå vanligt *fniss*

kram på er alla


Av anette dristig - 14 juni 2010 19:23

** hehe nya projekt på g....  

**är typ "gräs änka" i ca 2 veckor aj aj stackars min kära sambo som e på jobb... en bit hemifrån som tur e osså...  

har lite ideer som ja vill genom föra på bästa sätt o inte bli för dyrt heller........

**hmm har två tankar för att få de som ja vill ha de.....

1= att vi får ett rum till går att lösa ganska så snabbt blir inget "jätte" rum men skulle funka som sov rum   då de "fattas" ett rum.......

alt 2= är att ändra lite mer o få två rum till   kostanden blir inte så stor skillnad ( tror ja) får nog ringa ngn snickar kunning vän hihi typ kanske min farbror lr ngn av mina kussar   

o ja som vill ha allt gort helst igår......... aj aj tålamod o väntan e inte min starkaste sida *fniss* men om man inte gör ngt själv blir inget gort   får passa på hehe.... bör "nog" prata med hus ägaren om mina planer osså   nepps ett varmt bad o sen tv en stund kanske ???   

Av anette dristig - 13 juni 2010 22:25

HIHI RIKTIGT NÖJD ME MIG SJÄLV........

**ida har ja fixat massor hemma   hela huset e städat både uppe o nere ......... tvättat ett x antal maskiner tvätt   

** bjöd hit två underbara vänner på middag me "mina" terrorister o då dök en annan underbar vän så många till middags bordet blev vi =)

** fick bytt gardiner i mat salen osså såå fint så   nöjd blev ja.

** sen till svanesund o lämna min gull unge till en kompis   

o till hästarna så klart gorde rent vatten tunnor fyllde nytt vatten o borsta av dom o allmän koll   två tapp skor så de blir att ringa min underbara hovis hihi

**väl hemma igen dök lilla syster H upp me en vän mys mys de blev lite fika me dom osså =)

ne sova kanske lite på schemat imorn igen   till jobbet, hämta hundar o barn mm natt natt sov gott   

Av anette dristig - 12 juni 2010 14:49

*JAPPS DÅ VA DE HELG IGEN........ DAGARNA GÅR FORT SNART MIDSOMMAR OSSÅ DE VÄNDER VISST VÄDRET IGEN hmm VART TOG SOMMAREN VÄGEN DÅE??   

** HAR FÅTT GORT EN DEL AV mina  MÅSTEN HIHI

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!

* HAR EV FÅTT TAG PÅ ETT STÄLLE ATT HA MIN PÅLLA NÄRMARE HEMMA ÅTERKOMMER NÄR DE E SPIKAT!!!   ett mkt bra ställe me mkt bra häst människor + att de finns kanske ngn mer som vill låna Cherry osså hihi  

** BARNEN HAR RIDIT HÄSTARNA FLITIGT hihi  SKÖNT NU NÄR DE E SOMMAR LOV      Amanda.D på Lilla fabian      Amanda.jk på Cherry    härligt   TOPPEN O HA SÅ  DUKTIGA TJEJER TILL HJÄLP I DA VA Linnea  ME OSSÅ MEN GLÖMDE JU FOTA  .... MEN FICK FIXAT NY HAGE MEDANS BARNEN TOG EN RID TUR O TURADES OM SÅÅ DUKTIGA   NU E DE KÖÖÖÖÖÖÖ PÅ DUSCHEN hihi 4 tjejer som ska......  SEN BÄR DE UT TILL MAMMA SOM FYLLER IDA   SEN BLIR DE HELG MYS ME UNDERBARA FAMILJEN =)  KRAM KRAM

Av anette dristig - 6 juni 2010 21:47

*JAPPS VILKEN TOPPEN HELG HIHI

** SOM DE FLESTA VET FYLLDE JA 25 ÅR IGEN HIHI FÖR TYP 10 GÅNGEN..............  

**LÖR INNEBAR MKT TREVLIGA SAKER FICK MASSA FINA PRESENTER AV NÄRA O KÄRA.. ÄVEN FRÅN MINA UNDERBAR KOLLEGOR PÅ JOBBET      SÅ FIN =)               en liten bild bomb på ngr av alla fina presenter ja fick   tack ALLA  vänner för ALLT!!!!!!!!!!

lyckad kväll osså hihi kommer snart bilder på detta osså kram på er alla !!!!!!!!!!

Av anette dristig - 4 juni 2010 11:14

JA E JU LITE GLÖMSK OSSÅ MEN DE VET JU ALLA MINA VÄNNER   

** MÅSTE BARA LR SKA BARA "ALFONSLINA"

KÖRDE STUDENTER IGÅR FRÅN U-A ME EN SÅÅ HÄRLIG BIL EN FORD GALAXIE JA BLEV NOG LITE KÄR I DENNA BIL  MIN ÄLSKLINGS KOLLEGA VA SNÄLL O LÅNA UT DENNA PÄRLA!!!

DE E NÅGOT VISST ME DESSA "ÄLDRE" BILAR.... FÅR SNART BLI EN EGEN VET PRECIS VA VI.. VILL HA O SÅ FÅR DE BLI  

GLÖMDE JU BERÄTTA.... JA DÅE TAJTA JEANS.. CROCKS PÅ FÖTTERNA.. SKA TA MIG UPP PÅ HÄST RYGGEN HIHI MEN TUR ATT MIN PÄRLA E SOM HON E.... DÅ KA MAN ANVÄNDA MOTOR HUVEN PÅ BILEN OJOJ UNDRA OM NGN FICK SIG ETT GOTT SKRATT NÄR DOM ÅKTE FÖRBI          IMORN BLIR EN KULIG DA FÖR DÅ FYLLER JA ÅR   25 IGEN.... LR NJA DE VA "NOG" 10 ÅRS SEDAN!!!!!!!!!! MEN KÄNNER MIG INTE EN DA ÄLDRE HIHI

SLÄKT MM PÅ DAN.... SEN ALLA MINA UNDERBARA!!! VÄNNER PÅ KVÄLLEN!!!! aj aj  KOMMER NOG INTE MÅ SÅ BRA SÖN MORGON MEN DE ÄR ETT ANNAT BEKYMMER MAN TAR DÅ..... KRAM KRAM

Av anette dristig - 4 juni 2010 10:53

TJA..........

 DAGS ATT UPPDATERA LITE KANSKE????

* ALLT HÄR HEMMA FLYTER PÅ TOPPEN SOM VANLIGT   GÖR DE VANLIGA ME HUSHÅLLS SYSSLOR, FIKAR ME VÄNNER, JOBBAR mm 

*HAR HAFT LITE KUL KUL OSSÅ KÖRDE PÅ CRUSINGEN I TROLLHÄTTAN JÄTTE KUL VILKEN PERSONAL JA HADE ME I BLILEN HIHI               SYND BARA ATT MAN INTE FOTA MER   

*VÅRA HÄSTAR TOG SIG EN EGEN PROMENAD hmm  KONSTIGT ATT EN TRÄ STOLPE KAN LYFTAS UPP "SJÄLV" UTAN ATT TRÅD UT TÖJD mm  DÅ FUNDERAR MAN SNART PÅ SABOTAGE  TUR TUR ATT DE FINNS MÄNNISKOR SOM AGERAR RÄTT INGEN OLYCKA SKEDD.....

*RED TILLBAKA MIN O M GICK ME SIN... LÄRDE MIG EN NY RID VÄG PÅ KÖPET HIHI NU FULL STYRKA STRÖM O TILLSYN X3 OM DAGEN   MIN UNDERBAR ÄLSKLING ÅKTE DIT NU O E SÅ SNÄLL O FYLLER VATTEN OSSÅ        SKA SNART IVÄG TILL MITT ROLIGA JOBB "nästan" EN ULLAREDS MORGAN ÄLSKAR MITT JOBB MEN VET INTE VARFÖR HIHI   KRAM PÅ ER ALLA  

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards