Alla inlägg den 23 mars 2010

Av anette dristig - 23 mars 2010 18:51

*tis blev de VILA  på schemat då min nacke inte ville vara me.......  ja o bumbi som tänkt en rid tur men men vädret va ju inte direkt bra heller  såååååå

*Fick många fina besök ida osså.........min vän V kom på kaffe visit mkt trevligt hihi

* o när ja kom hem stod T vid spisen o laga mat   o J städade    ojoj vilken lyx o ha sådana vänner    god middag me vänner o familj men SAKNAR min älskling sååååååå mkt han e ute på jobb så "gräs" änka e ja men snart e de tors o då e han hemma igen =)   imorn blir de en rid tur hoppas vädret håller i sig vill ha   åtminstonde uppe håll!!!!!!!!!!! ne nu ska ja umgås me min underbara dotter kram på er alla

Av anette dristig - 23 mars 2010 18:33

* mån..........begavs till stallet tidigt på morgonen   

tog in ngr av hästarna så man kunde ge sig ut på en liten skritt tur mkt vinter vila har det varit........ gillar inte att rida när de e halt ute,,,,,,,,,, så skönt att äntligen få igång hästarna igen      lite runda om magen me all god mat i vintern o vila desutom *fniss*    fick letat fram längre sadel gjordar på köpet...... ne nu blir de mer ridning o mindre mat...........

usch va mina hästar inte kommer gilla mig mer hehe   

stoppar in lite blandade bilder från "ponny" dagen osså

      

sen bar de hemåt.........o göra middag sen köra ner min ena  bonus dotter till hennes mamma o där blev de fika en liten stund =) alltid lika trevligt!!!!!!!!!!! kvällen fick ja tillbringa i en fåtölj för då ville inte min nacke vara me längre usch =( men men så e de ibland 

tur att de finns förstående vänner o familj omkring en   kram  

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards