Alla inlägg den 24 mars 2010

Av anette dristig - 24 mars 2010 20:47

japps ännu en dag närmare att min älskling kommer hem   

*fick fixat en del i stallet ida grått o mulet. rått i morse så ingen rid tur för min del.........

men fick eldat undan massa sopor o de e inte fel de heller........

så kom j,t o m förbi o tittade på hästarna o sen bumbi så vi åkte o fika på eken först o sen vidare till sys på time där ja fick köpt en bil tvätt o damsugit bilen den blev nästan som ny hihi

sen for vi hem till J o T o fixade middag efter hämtat min bästa vän på dagis!!!!

sen på kvällen till svanesund o hämta min dotter som varit o lekt med en kompis..........

*men på vägen dit fick man agera 1 hjälpen nästan då bilen framför körde på ett rådjur som levde.......

fick tag på både mark ägare o jägare så de fixade sig osså   

tänk vad man kan när de behövs!!! nu tv sen sova i sängen i natt o inte somna i den där goa fåtöljen *fniss*

natt o sov gott   

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards