Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

ännu en helg gått

Av anette dristig - 15 mars 2010 10:34

  JAPPS DÅ VA DE NY VECKA IGEN O MIN ÄLSKLING HAR ÅKT PÅ JOBB   

* HAR VARIT EN  TOPPEN HELG I GODA VÄNNERS SÄLLSKAP.........'

*FRE BLEV DE HÄSTARNA FÖRST PÅ MORGONEN TUR ATT  MAN VAR UTE I GOD TID DÅ EN TRÄ STOLPE VAR AV SÅ MAN FICK KNÅPA IHOP STÄNGET......... TUR ATT MIN UNDERBARA ÄLSKLING VAR MED   

** MÅSTE BERÄTTA EN LITE SAK ANG PÅLLARNA

M- SA TILL FANNY ATT DE VAR JAJA ATT GÖRA SÖNDER STAKET JAPPS SVARA HON ME ATT NICKA

SEN NÄR HAN VÄNDE RYGGEN TILL HENNE RÄCKTE HON UT TUNGAN HIHI VA GULLIG HON E   

SEN BLEV DE MORGON KAFFE HOS UNDERBARA SYS..

 

 

*SEN ÅKTE JA O HÄLSADE PÅ MIN BUMBI PÅ HENNES    JOBB INNAN JA SKULLE FARA VIDARE TILL MITT JOBB.....

* LÖR BLEV DE MKT FIKA PÅ SCHEMAT KIDNAPPADE MIN VÄN J- O HENNES BARN O MIN ENA BONUS DOTTER O ÅKTE TILL GÖKEN O FIKA MM

SEN KOLLADE VI TILL GRABBARNA PÅ ISEN....

SEN FOR VI TILL SVANESUND O HÄLSADE PÅ M PÅ EN FIKA......... SEN ÅKTE VI VIDARE TILL ASKERÖN O HÄLSA PÅ MAMMA O MORMOR MKT FIKA DEN DAGEN BLEV DE LÄR JU UPP J   HUR MAN FIKAR MKT HIHIH

NEPPS NU BÄR DE IVÄG IGEN HÄMTA LITE BARN HOS VÄNNER MM SEN SKA DOM FÅ BADA I UDEVALLA IDA GOTT MED STUDIE DAG =) KRAM PÅ ER

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette dristig - 12 december 2011 21:38

ojoj detta va inte igår man va här  mkt har hänt både positivt mkt men osså tråkiga saker så som de är i livet............ livet rullar på.... har många funderingar ibland ja e nog en person som tänker mkt åt olika håll   vilket är både för o n...

Av anette dristig - 3 augusti 2010 12:37

vilken tur man har i livet ibland    **underbara vänner o familj som  stöttar en i både vått o torrt........ att man finns för varandra i både glädje o sorg att de inte måste vara blods band som påstås e tjockare en vatten??!!!  att vänskap ...

Av anette dristig - 2 augusti 2010 22:46

*japps nu var de ett tag sen man kladdade ner ngt på denna sida hihi *men allt flyter på som vanligt lr nästan i varje fall    **jobbar, umgås me underbara vänner, o min älskling m familj    ** min pålla trivs så bra me sina häst kompisar dom s...

Av anette dristig - 23 juni 2010 06:06


 jaha då har man legat sjuk en hel helg   **helgen skulle varit jobb o utgång me goa vänner   men i stället fick de bli soffan o sängen me feber, förkyld o ont i varenda led o muskel fy fy............ men som tur i oturen va man ensam hemma så in...

Av anette dristig - 14 juni 2010 19:23

** hehe nya projekt på g....   **är typ "gräs änka" i ca 2 veckor aj aj stackars min kära sambo som e på jobb... en bit hemifrån som tur e osså...   har lite ideer som ja vill genom föra på bästa sätt o inte bli för dyrt heller........ **hmm ha...

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards