Alla inlägg under mars 2010

Av anette dristig - 15 mars 2010 10:34

  JAPPS DÅ VA DE NY VECKA IGEN O MIN ÄLSKLING HAR ÅKT PÅ JOBB   

* HAR VARIT EN  TOPPEN HELG I GODA VÄNNERS SÄLLSKAP.........'

*FRE BLEV DE HÄSTARNA FÖRST PÅ MORGONEN TUR ATT  MAN VAR UTE I GOD TID DÅ EN TRÄ STOLPE VAR AV SÅ MAN FICK KNÅPA IHOP STÄNGET......... TUR ATT MIN UNDERBARA ÄLSKLING VAR MED   

** MÅSTE BERÄTTA EN LITE SAK ANG PÅLLARNA

M- SA TILL FANNY ATT DE VAR JAJA ATT GÖRA SÖNDER STAKET JAPPS SVARA HON ME ATT NICKA

SEN NÄR HAN VÄNDE RYGGEN TILL HENNE RÄCKTE HON UT TUNGAN HIHI VA GULLIG HON E   

SEN BLEV DE MORGON KAFFE HOS UNDERBARA SYS..

 

 

*SEN ÅKTE JA O HÄLSADE PÅ MIN BUMBI PÅ HENNES    JOBB INNAN JA SKULLE FARA VIDARE TILL MITT JOBB.....

* LÖR BLEV DE MKT FIKA PÅ SCHEMAT KIDNAPPADE MIN VÄN J- O HENNES BARN O MIN ENA BONUS DOTTER O ÅKTE TILL GÖKEN O FIKA MM

SEN KOLLADE VI TILL GRABBARNA PÅ ISEN....

SEN FOR VI TILL SVANESUND O HÄLSADE PÅ M PÅ EN FIKA......... SEN ÅKTE VI VIDARE TILL ASKERÖN O HÄLSA PÅ MAMMA O MORMOR MKT FIKA DEN DAGEN BLEV DE LÄR JU UPP J   HUR MAN FIKAR MKT HIHIH

NEPPS NU BÄR DE IVÄG IGEN HÄMTA LITE BARN HOS VÄNNER MM SEN SKA DOM FÅ BADA I UDEVALLA IDA GOTT MED STUDIE DAG =) KRAM PÅ ER

 

Av anette dristig - 12 mars 2010 10:14

jaha då har ännu en vecka snart gått....

denna vecka har man  jobbat lika kul som vanligt trivs otroligt bra med både jobb o kollegor   

* sen blev både ja o mitt bonus barn sjuka   inge roligt alls...

fick sjukskriva mig från jobbet usch de gillar ja inte..........

men dom löste detta.

igår stog de FIKA  på schemat ovanligt för att vara mig *fniss* nepps inte direkt men de är härligt att umgås med goda vänner.

på kvällen hämtade ja en pisse katt o körde den till en vän.... kidnappade en annan vän på vägen som sällskap mkt trevligt.

nu bär de av till stallet o kolla till alla hästarna o fylla upp m mat o vatten... sen fika så klart!!!!!!! innan de bär av till jobbet   

ha en bra helg!!!!!!!!!! UMGÅS  o ta vara på varandra man vet inte hur morgon dagen ser ut kram kram   

Av anette dristig - 8 mars 2010 22:08

vilken helg..........

* fre jobb till 22 då min snälla chef hjälpte mig vid stängning   

så snabbt o lätt de gick hihi

sen hem o mysa med min underbara sambo   blev sittande o tjöta om gemensama vänner....... vad dom gör nu hur många barn osv mys mys

sen jobba lör med mina underbara arbets kollegor   

sen på kvällen bar de av till harrys i stenungs på 250kg kärlek med underbara vänner åldern var nog typ 18 men de var allt kul ändå  lite för mkt dryck bara märktes dagen efter fyfy då var man inte för tuff hihi  

sön blev de kalas för T som fyller år på tors men så mysigt när man kan samla alla.......  

ida har man jobbat en stund alltid lika roligt   

nu blir de snart att sova ENSAM för min sambo e iväg på jobb  gillar de inte!! hihi men som tur e har man gull ungarna hemma   nepps natt alla sov gott sänder en stor tanke till min sys som e sjuk STOR KRAM TILL DIG   

Av anette dristig - 3 mars 2010 20:14

japps ännu en underbar dag   

fick fin besök på morgonen ngr koppar kaffe blev de hihi  

sen fick ja busat lite me vännens bebbe osså  

när barn var kommit hem från skola o dagis bar de iväg till hästarna hade ju lovat min "lilla" stall dräng att få hjälpa till ju tänk va barn kommer ihåg har varit med en gång tidigare o visste ändå allt som skulle göras med stora som små hästar   

tänk om man de minnet kunde ha hehe

sen förbi sys jobb o köpa glass   

sen bar de hemåt till min vän på god middag lyx o slippa laga mat själv     trevlig att äta ihop osså ............min tur nästa gång så klart!!!!!!!!!

SAKNAR MIN ÄLSKLING som är iväg på jobb men kommer hem imorn tur de hihi     

imorn blir de att visa häst hoppas de går bra verkar vara trevliga köpare   nu väntas de kaffe besök alltid trevligt   

kram på er

Av anette dristig - 1 mars 2010 22:07

VIKEN HELG   

* FRE BLEV DE PARTY HÄR HEMMA MED MÅNGA GODA VÄNNER I ALLA FORMER HEHE  GAMLA SOM NYA INGEN NÄMND INGEN GLÖMD...........

O GOD MAT O DRYCK   

SEX PARTY NATURLIGT VIS STACKARS DEN SÄLJAREN VI SÅLDE "NÄSTAN" MER FÖR VARANDRA ÄN VAD HON FICK SAGT HIHI

MEN EN SÅÅÅÅÅÅÅÅ LYCKAD KVÄLL TACK ALLA!!!!!!!!!

*LÖR FICK VI RÖJT UNDAN PÅ ISEN PÅ INSJÖN OJ VAD FOLK KAN "GLÖMMA" KVAR SAKER MEN NU E DE  PÅ LAND I VARJE FALL........

KVÄLLEN BLEV UMGÄNGE MED GODA VÄNNER SEN VIDARE TILL EN LOKAL PUB SOM HADE PUB AFTON ME BAND  MKT ROLIGT.. TRÄFFADE MÄNNISKOR SOM TROTS ALLT BOR NÄRA MEN SOM MAN ÄNDÅ INTE TRÄFFAT PÅ MÅNGA ÅR,,,,,,,,,,,,+LITE NYA VÄNNER OSSÅ.. HADE EN SÅÅÅ KUL KVÄLL DANSA. TJÖTA, SJUNGA   TYP HELLRE ÄN BRA... ATT GLASEN HÖLL  MIN UNDERBARA ÄLSKLING VAR SJÄLV KLART ME OSSÅ UNDERBART MED EN MAN SOM LÅTER EN DANSA O HA KUL O BARA ÄLSKAR HONOM MER ÄN VAD JA TRODDE VAR MÖJLIGT   SÖNDAGEN BLEV DE MIDDAG HOS MIN FAR MKT GOTT NGT BAKIS   MEN DE VAR DET VÄRT NEPPS NU BLIR DE SOVA JOBBA TIDIGT IMORN   NATT ALLA VÄNNER SOV GOTT

Presentation


ärlighet varar längst.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards